Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

Αλλαγές


Μεγαλώνοντας έχω διαπιστώσει ότι μισώ τις αλλαγές που δεν είναι δική μου επιλογή. Ίσως γιατί καμία τους εδώ και χρόνια δε μου βγήκε σε καλό. Ίσως πάλι να μην τις συμπαθώ επειδή γερνάω.

Τα τελευταία χρόνια  έχουν άλλαξει πολλά πράγματα σχεδόν παντού....και δε θυμάμαι τίποτα που να ήταν για καλό. Ούτε μία θετική αλλαγή στη δουλειά, αντίθετα μια πληθώρα από αρνητικές. Ούτε μία θετική αλλαγή στο σπίτι που μένω, στη γειτονιά, στις μικρές εξυπηρετήσεις που έχω χάσει, στην απαράδεκτη συγκοινωνία.
Ό,τι αλλάζει γύρω μου γίνεται για να χαλάσει λίγο. Ή πολύ.



2 σχόλια:

Caesar είπε...

"ουδέν κακόν αμιγές καλού" δεν υπάρχει κακό που να μη γεννάει κάτι καλό...
και κατά πως το λένε οι Αγγλοι: «every cloud has a silver lining», «Κάθε (μαύρο) σύννεφο έχει και μια ασημένια φόδρα»!

Μήπως χρειάζεται να βλέπουμε κι αυτή την εκδοχή melian !?

melian είπε...

Θα το ήθελα πάρα πολύ Caesar και σ'ευχαριστώ για το μήνυμα αισιοδοξίας που προσπαθείς να μου μεταφέρεις, αλλά δυστυχώς οι δυσάρεστες κατάστασεις που αναφέρω δεν έχουν καμία ασημένια γραμμή. Μερικές φορές τα ρητά και η ποίηση δεν έχουν εφαρμογή στη ζωή μας.

Μου αρέσει που προσπαθείς να μου δώσεις κουράγιο, όταν εσύ δεν πιστεύεις καν στις θεραπευτικές ιδιότητες του καλοκαιριού :)