Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024

?

 Αν η ζωή σου ήταν βιβλίο, ποιος θα ήταν ο τίτλος του ;

2 σχόλια:

fish eye είπε...

Ποιός τίτλος άραγε θα μπορούσε με δυό λέξεις να καθρεφτίσει μια ολόκληρη ζωή; Εγώ θα ήμουν ευχαριστημένη με πολλούς τίτλους και πολλά βιβλία αν και η ζωή μου ήταν και είναι πολύ ταπεινή. Έχουμε τόσους ρόλους και είναι τόσα πολλά τα κομμάτια μας melian μου. Και αυτό ακριβώς είναι το υπέροχο!

Καλό σ/κ σου εύχομαι
:-)

melian είπε...

Καλή σου μέρα Φεγγαρένια!
Χαίρομαι που το βλέπεις έτσι, αν και δεν θεώρησα βλεποντας αυτό το ερώτημα και προσπαθώντας να το απαντήσω, ότι ένας τίτλος μπορεί να εμπεριέχει όλη σου τη ζωή, άλλωστε κανένας τίλος βιβλίου δεν το κάνει αυτό. Αλλά μπορεί να δηλώνει ένα κυρίαρχο συναίσθημα ή κάποιο χαρακτηριστικό του πρωταγωνιστή, όπως λέμε "Περηφάνια και προκατάληψη" ή ένα κομβικό σημείο της ζωής κλπ.
Τα τι συμβαίνει κατά τη διάρκεια της ζωής μπορεί άνετα να χωριστεί σε επιμέρους ενότητηες-κεφάλαια με τους δικούς τους τίτλους και όχι σε ξεχωριστά βιβλία. Κάπως έτσι το προσέγγισα εγώ.
Φιλιά πολλά και να έχεις μια όμορφη Κυριακή!