Τετάρτη 11 Μαΐου 2022

για λουλούδια και καλοκαίρια

 Δυο φορές την εβδομάδα περνάει ο μανάβης. Τον ακούμε από μακριά ."Ντομάτες, κολοκυθάκια, μελιτζάνες, πιπεριές από το χωριό. Πατάτες, σπανάκι, κρεμμύδια ξερά και διάφορα λουλούδια."

αυτό το τελευταίο .... διάφορα λουλούδια....

την άλλη φορά πήρε πανσεδάκια....η αυλή, το μπαλκόνι είναι πολύχρωμα

............

Συχνά το μυαλό μου είναι γεμάτο μουσική....

επιστρέφουμε στις μελωδίες που αγαπήσαμε όπως ο εγκληματίας στον τόπο του εγκλήματος

..

ή σα να γυρίζουμε σπίτι από ταξίδι μακρινό

"κι ύστερα μου μιλάς για κάποιο αστέρι 

κι ύστερα για μιαν άνοιξη μιλάς, 

φέρε μου πίσω την αυγή 

και πάρε μου τη νύχτα"


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μ αρέσουν πάρα πολύ τα πανσεδάκια melian, τελευταία έμαθα πως αν τα φυτέψω Οκτώβρη στολίζουν το μπαλκόνι μου όλο το χειμώνα, μου αρέσει ιδιαίτερα και η μουσική σου επιλογή. Απαλό άκουσμα και στίχοι ρομαντικοί. Καλή ξημέρωμα σου εύχομαι, φιλιά (φεγγαρένια)

melian είπε...

Να'σαι πάντα καλά Φεγγαρένια. Είναι απίστευτη η ομορφιά που βρίσκει κανείς στα λουλούδια και γενικά στη φύση. Όταν η καθημερινότητα μας γεμίζει θλίψη και μελαγχολία,τότε ένα λουλούδι, ένας ανθισμένος κήπος ή ένα ζωάκι είναι αυτά που μας προσφέρουν ένα κάποιο είδος παρηγοριάς.