Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2020

μέρες του Οκτώβρη

 Μπαίνω στον ληγμένο πια λογαριασμό της καλοκαιρινής μου φοίτησης και σκέφτομαι τι κρίμα! να μην έχεις να περιμένεις κάτι. Είχε τις μικρές του προκλήσεις εκείνο το σεμινάριο και τις μεγάλες του προσδοκίες. Αυτές οι προσδοκίες....

Άραγε θα μπορέσω ποτέ να κάνω κάτι αντάξιο; 

//

Τελευταία άλλαξα πάλι μερικές από τις συνήθειές μου.

Ενώ επί χρόνια ήμουν πολύ σταθερή σε κάποια "τελετουργικά" που είχαν σχέση με το πρωινό μου ξύπνημα ή άλλες συνήθειες, τον τελευταίο καιρό τις αλλάζω προσαρμοζόμενη στις εκάστοτε ανάγκες, επιθυμίες ή απλά επειδή "έτσι βολεύει καλύτερα".

//

Κάποτε σκέφτομαι πως τα πράγματα "μπορεί και να αλλάξουν" τρέφοντας ακόμη μικρές ελπίδες , ίσως γιατί αν πάψουν κι αυτές, δε μένει τίποτ' άλλο παρά ο θάνατος.

2 σχόλια:

fish eye είπε...

Ένα ενδιαφέρον σεμινάριο, παραμένει ενδιαφέρουσα εμπειρία ακόμη κι αν δεν χρησιμοποιηθεί αυτούσιο αυτό που έμαθες. Ίσως αυτό, να φέρει κάτι άλλο ακόμη πιο σπουδαίο.
//
Η ευελιξία έστω η αναγκαία είναι προσόν melian!
//
Νομίζω πως ανήκει στις μεγάλες ανθρώπινες ελπίδες αυτό το ''κάτι θα αλλάξει δεν μπορεί''.

Πόσο μ'αρέσει αυτό το να προσπαθώ να ξετρυπώσω αληθινές έννοιες μέσα από τα γεμάτα ''μυστήριο'' γραπτά σου! Καλό σου βράδυ :)

melian είπε...

Αγαπημένη Φεγγαρένια, μ'έκανες να χαμογελάσω μ'αυτό το "γεμάτα μυστήρια γραπτά" σου, μιας και για μένα αποτελουν εδώ και χρόνια τον δικό μου τρόπο έκφρασης :) και δεν τον θεώρησα ποτέ ιδιαιτερα μυστηριώδη (τουλάχιστον μέσα από τα δικά μου μάτια)
Τα σεμινάρια και η διάθεση για οποιαδήποτε μετεκπαίδευση πιστεύω κι εγώ πως μας κρατούν σε εγρήγορση και μας ανοίγουν αν όχι κάποιες νέες δυνατότητες τουλάχιστον την όρεξη να μάθουμε κάτι καινούριο που μπορεί να μας φανεί χρήσιμο μπορεί και όχι, αλλά τουλάχιστον μας ξεκολλά από την στασιμότητα.

Να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ και δημιουργικό, όπως μας έχεις συνηθίσει :)