Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2019

τα ξεχασμένα


ένα από τα πιο ωραία συναισθήματα είναι όταν βρίσκεις πράγματα που τα είχες για χαμένα ή απλά ξεχασμένα κάπου.
ένα πενηνταράκι σήμερα με κάποιο σημείωμα για ψώνια στο πιο καλοκαιρινό μου ρούχο.
...
αλλά λίγα χρόνια πιο πριν ήταν ένα ρουμπινένιο δαχτυλίδι που το θεωρούσα για χρόνια χαμένο.... και ακόμη πιο παλιά....αυτό μου είχε δώσει τότε μεγάλη χαρά...ένα από εκείνα τα παλιά πεντοχίλιαρα στην τσέπη ενός σακακιού μου....δεν γνωρίζω πώς μπορεί να είχα ξεχασμένο ένα ολόκληρο πεντοχίλιαρο δίχως να το έχω αναζητήσει νωρίτερα.....αλλά το βρήκα σε εποχές μεγάλης ανέχειας....είχα τρεις μήνες να πληρωθώ από τη δουλειά και ήταν ένα πραγματικό δώρο....

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πρώτη φορά στο blog σου.
Τις περισσότερες φορές αυτά που είναι ξεχασμένα για κάποιο λόγο μένουν στον χρόνο λίγο πιο πίσω.
Όταν όμως τα βρίσκεις τυχαία τότε τις περισσότερες φορές δίνουν χαρά.Απο το πουθενά.
Δυστυχώς στις μέρες που ζούμε χρήματα δεν βρίσκουμε πουθενά ξεχασμένα.
Επειδή έχω μεγάλη αγάπη στην μουσική πολλές φορές θυμάμαι ξεχασμένα τραγούδια.
Ένα από αυτά : https://www.youtube.com/watch?v=ZEMCeymW1Ow

Marios.

melian είπε...

Ευχαριστώ για το κατάλληλο για την εποχή, άσμα, Μάριε και καλώς ήλθες.
Και ναι, στις μέρες μας σίγουρα δεν ξεχνάει κανείς πού αφήνει τα χρήματα του. Ουτε κι εγώ τα ξεχνάω συνήθως. Η ιστορία με το πεντοχίλιαρο καταλαβαίνεις ότι είναι πολύ παλιά και τότε τα πεντοχίλιαρα είχαν μια αγοραστική αξία όσο 20-30 ευρώ σημερινά. Αλλά όταν έχεις τρεις μηνες να πληρωθεις όλα εχουν τη δική τους αξία.